Hemma på lunch

Idag ville inte skolansmatlista vara snäll med mig utan den ville jävlas.. Såklart så ville den bjuda på chili corn carne BAJS ÄCKLE MAT! hatar den maten på skolan.. Sist man åt de så smacka de spya och så fick man med sig en plas bit i mysig ;s Så jag mig en prommenad hem och åt här iställe :) Mina cherios är 1000ggr godare tycker ja.

Aja ska snart dra mig tillbaka till skolan har fysik sen kemi och efter det blire gymmet med Sandra benträning äre som gäller idag :) Men innan jag drar måste jag lyssna på ful låten jag fått på huve "alex c nånting - Du hast Den schönsten Arsch Der welt.. fast jag har en remix på den..

Hade även den låten i skallen igår enorm störande men den är lite hoppig låten så man blir lite hoppigare gladare och aa.. Sen så tänkte ja vafan ja måste ju ta reda på vad den där meningen som dom sjunger typ 24/7 betyder :P Så jag tog reda på det ;p haha
"Du hast Den schönsten Arsch Der welt= Du har den underbaraste/snyggaste äset/röven i världen ;P

Nää nu ska jag dra tillbaka till skolan SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0