Jag och min tjocka hund!

Hej, Hundkursen var idag och det blev sök i skogen, men fick lägga spåret iskogen ska även berätta att Annika märkte att mammas otyg har satt spår på Daphnooo så nu Får jag ta över matandet helt själv och skriva upp EXAKT hur mycke/lite mat Daphne ska ha att äta.. Stör mig på att hon vägra förstå.. JO måste ju berätta.. Sandra ville veta hur mamma reagerade när jag berättade hur det låg till :) SAAAAANDRAAA! Det blev som jag trodde.. hon nekade först sen dampa hon :) Söt mamma Not för tillfället :) Ska även sattsa på mycket mer motion på hunden så hon kanske blir normalbyggd snart Fan sorg de här.. Mammor.. Fast ioförsig jag kanske skulle ha tagit tag i det ordentligt tidigare men aa mamma och pappa tyckte att dem kunde sköta de :) Aaa, men pappa tyckte att det lät bra att jag styr upp det och så.

Nää kvälls prommis med Daphne nu..


Små knubbis? Ja ;( Ska fixas? JA! :D Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0