Kampen mot mullig hund.

Har äntligen börjat! Började redan i morse med en prommis på 30-40 minuter ungefär:) + att ja måste berätta att det är en kamp för mig också, jag är ju lite sådär seg som sakt Sandra har sakt det Malin har sakt det Syster har sakt det osv ;p Därför har jag slagit vad med pappa hehe.. Så jag får se hur det går men ja hoppas jag vinner! För Daphnes skull också :)

 Hade även sovmorgon idag men som sakt var inte hundra på det här med svenska så jag tog reda på saken.. JAG BÖRJAR INTE FÖREN EFTER LUNCH! Skulle varit mycke bättre som jag fick reda på det tidigare men aja.. Jag kan ju alltid försöka hitta på nått städa rummet kanske? Det ser förjävligt ut.. Men först ska jag äta frukost & låta håret torka

Så ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0