Tisdag,sundsvall

Idag så gick jag till skolan även fast jag hade fett ont i halsen. Men vafan tänker jag fysikprov i morgon måste ändå dit endå satt... Jag gick till skolan och förberedde mig inför provet eller om det nu heter så. Sedan så kom min mamma och hämtade mig efter lunchen typ för att skavsåret i käften gjorde ont som fan.. Jamenar bara för att ja gått med på att få tandställnign och lida lite gran måste jag ju inte behöva lida i onödan? :)
När vi väl kom till tandläkaren i sundsvall så sa tanten att själva tanläkargubben inte hade stoppat in tanställningen rätt KUL AS KUL! Dumma gubbe.. Iaf efter det så åke jag och mamma runt en sväng mamma ville gå in på nån affär som vi drog in på och HELT PLÖTSLIGT så känner ja hur de knäpper till i munnen. FAN tänkte jag..  då hade ett gummiband hoppa ur led mamma ville såkalart åka till baka medans jag tänkte ta och fixa saken i egna händer och aa osv osv osv..
 
På vägen hem svängde vi in i birsta så jag kunde köpa mina lacoste som jag så länge velat ha hittade dem på nått reklam blad.. Inte fan var dem lika vacke i verkligheten inte ;( nää Jag blev istället förtjust i ett par andra :) även mycke billigare inga skog för 1000 spänn här inte :) helt lagom pris tyckte jag de va :) Drog även och kollade på mycket annat :) testade alla chinos i hela birsta tro ja.. kom iaf fram till att bikbok var bäst :) så jag köpte mig ett par gråa:)+ Knallblå troser på köpet ;)

Min mamma kom även på att hon hade hittat 2 affärer med stl 35 i klackskor.. eftersom att jag har smala skuma och precis för små fötter för endel 36 eftersom att endel har rätt för att vara lit större -.-  Så vi gick runt å leta en affär var jätte söt för där fanns det en hylla med bara 35 :D Yes tänkte jag ;p hittade ett par svarta som jag gick runt i affären med.. dock ööpen tå.. Så går ja fram till en okänd hylla och där står dom  :O :O :O "De va dom här ja tänkte köpa till dig men jag vågade inte" sa mamma.. WHHHAAAT varför har du inte sakt nått...? Så jag tar av mig de svarta och testar :D åå aa dom var fett sköna.. :p Så det blev 2 par skor med mig hem :) stort + för att mamma hade bra smak för dagen! ;D 

men men, lägger in bilder sen
Nää plugga nu fysikprov i morgon ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0