Dagen efter festen

Blev som sakt fest igår. Fast vi tog bara kort på "förfesten" eftersom att man inte tar med sig mer än pengar och jackan på Stat och visst fan hade vi skoj ;P Shaking Ass! Hahah vi kom även på att det var roligare att dansa på senen en mitt i gröten för där slapp man massa armågar hit och dit och ännu värre dumma fucking klack skor på tåna, men men vi hade roligt. Fulast var då att både Elin och Ylva ramlade ner för olika trappor ;P Aja innan innan john blund hälsade på blev det subway! Mycket gott!



Idag har vi bara tagit det lungt vi drog en sväng till 11:an och åt "bakismat" Fyfan va gott det var dock så vare inte nån som åt upp allt haha ;P Lite onödigt kanske men. Efter det träffade vi Ylva & PGs vovvar. Åå Fy vad kär jag blev i Mario Alltså amstaffvalpen! Så jäkla härlig vovve, sen var ju Ylvas vovve också söt en liten papillon/chiuaua, men inte lika ;)



Nu har iallafall jag och Elin nyss kommit hem från en promenad med Nadja & Shit vad stor hon har blivit Aja nu ska jag ta och dra iväg Ses!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kika in på min blogg, du har fått en award!=)

2009-04-10 @ 21:45:20
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: AK

Tack vad gullig du är :)

2009-04-11 @ 02:29:01
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0