Flum flum och åter flum

Ett ord som passar perfekt på mig idag.. eller kanske? Aja idag har jag varit så slö att jag blev super pepp.. Så sandra fick stå ut med mina skratt anfall,skumma ideér osv.. men visst fan hade vi skoj alltid? Iallafall jag.

Jo, missade min sovmorgon idag för att jag skulle till tandläkarn och klaga lite. Fast jag lyckades försova mig rätt bra endå. Aja väl hos tandläkaren så säger hon att dom har missat sätta dit nån "kedja" Så jag har gått och haft ett dumt mellanrum i käften helt i onödan.. Det är ganska komiskt om man tänker efter för jag kommer inte ihåg EN enda gång som jag inte varit tvunngen att åka till tandläkaren här istan för att det blivit nått fel? Kan ju rabbla upp några fel.
glömt klippa av "ståltråd"
skavsår halva käften.
Glömt vika in vass sak??
inte fick jag äta vad ja ville nää..
Glömt vika in och klippa av = Infektion, skölja mun med (lakritsshot äckel liknande smak.för bedövande effekt. Blää höll på spy)
och nu glömt sätta dit "kedjan"

& Jag vet fan inte en enda gång som det blivit fel när jag varit här istan?

Kul att klaga lite ibland :) men men nu ska jag ta och skriva ett CV och skicka in det Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0