Vad fint väder det är idag.

Idag har det då varit en soft dag. Idag gillade jag idrotten skarpt också! Jag gick gå en prommenad med Daphne till sälsten istället för att spela nå bollspel. Hur softa var inte det? skönt som fan nu när de va bra väder också! Aja idag har jag hunnit med en hel del iallafall.  Gjort klart själva grunden till hemsidan som jag har via bildbehandlings blaha saken. Så nu är de bara att slänga in bilderna sen. Ska kanske snygga till själva sidan också så jag tar och fixa de sen. Sen har jag och Erika varit på stan och fixa massa ärenden.

Jo, jag hittade även 2 linnen som jag köpte på H&M Blev 2 sånna där U ringade fast i ryggen. Aja skit snyggt tycker jag iaf ;)  Sen till sist har jag varit runt och försökt fixa nått jobb att ha i sommar. Så nu har jag några jag ska skicka CV till :)

Alltså jag har varit på topp hela veckan okej i går var jag seg och rätt borta? men endå? Älskar känslan av att inte ha nått bekymmer och tänka på eller aa just nu äre mer ää skit samma de tar vi sen! Sjukt härlig känsla! =D Aja jag har hittat en ny favvo låt som jag lyssna sönde just nu påminner som fan om sommrarna med Elin i delsbo! haha vi ska göra en ny "nyttighets vecka leva på glass?" i sommar haha eller så lever vi på nått annat typ godis? Hahha kommer nog aldrig glömma de (ett varv på springrundan sen en glass. Ett varv till Oj en glass) HAhah

Aja, lägger in bild på köpet sen för nu måste ja skriva klart svenskan Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0