En dag närmare studenten!

Så har man börjat skolan igen. Så nu är det en dag närmare studenten. Sen måste jag berätta att dagen har hitils varit nice! Började i morse då jag Malin och Petra åkte ner till birsta och shoppa. Därifrån fick jag med mig lite kläder kan visa sen eller något. Fan har inte visat vad jag köpt på hela sommarn men jag har börjar köpa smycket också! Så jag börjar nog bli tjej Fast något jag aldrig kommer att köpa i hela mitt liv måste nog vara läppglans. Nää håller mig till lipsylen Fukar fint.  Iaf sen for vi till skolan där vi fick massa info och vet ni vad? Engelskan kanske kommer gå bra endå?! för nu har vi harry istället! Dock är han rätt noga med att prata engelska det märkte jag när jag och Erika skulle se en film på engelska. Om det nu är han? tror det iallafall haha aja.. Sen har jag hunnit träna också! Har ju slagit vad så nu jävlar! Dock så börjar jag försiktigt för fan heller om knät börjar jävla sig igen. Då vet jag inte vad jag gör helt seriöst. Nog att knät sabba min sommar så=)










Nää,nu ska jag ta något att äta för jag håller på att hungra sönder Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0