För du äter mask...

hej igen!
Har inte skrivit mycke men jag har varken haft lust ork eller tid. Har haft en sjukt ful låt på huvet nu i en vecka ungefär haha. ja ni vet den där "för du äter mask" osv osv..? Det finns massa olika varianter av den... För du äter bajs, för du är så ful, för du suger kuk osv, men vilken som är den rätta har jag inte orkat tänka på. Ja vad händer i mitt liv nu då? Inget jobbande iallafall.. Nää jag tar dagen som den kommer, gör av med pengarna på det jag tycker att det behövs läggas pengar på.. Så? nu får ödet helt enkelt bestämma vad som händer både när det gäller det ena och det andra. För själv är jag rätt less. Så just nu går mitt liv mest ut på att gå promenader och jag har kommit fram till att jag älskar dom!



Vi får la se vi får la se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0