Fredagen består utav mat!

hej! Kom nyss hem! Det är öppet hus här idag så det är mat överallt folk här och där och några presenter här och där. Ja Utom i mitt rum! Här får ingen mer än jag och kissen vara! Aja, så idag kommmer folk käka ihjäl sig och fira att pappa fyllde 60 i går!

Jo sen så skolan gick bra idag! JAG OCH ERIKA HAR KOMMIT PÅ VÅRAT PROJEKTARBETE"!!!!!  Fyfan går det igenom kommer vi iallafall ha ett fult minne för livet haha! Fan nu gäller det att vi planerar bra bara :P  Något nytt för idag är också att Jasmine fyller år! GRATTTIIIIIIS!!!! Synd bara att det var jag som fick styra sjungandet när alla teknikare stog där ute. Bajs Sandra! haha :P AAaa men nån gång ska man skämma ut sig med =)  Så ikväll blire till att äta tacopaj och tårta hos jasmine! Fan min dag kommer proppas med mat :O  Men det är fredag! Dock så har jag inte sätt något godis här i huset så det ska fixas tycker jag! äter nog godis iställe för chips. Vet inte vad det är men jag har fått nått damp att jag vill äta lakrits tyckte de va as äckligt förut men inte nu nää! Nu ska det vara sånna ni vet runda saker som är "ihopsnurradesnören"

Aja, snart ska jag ner på stan och göra några ärenden! Ses!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0