Jobbar jag inte så jobbar jag.

Det är ungefär så man kan förklara den här veckan för min del. För nu äre nån hockeyskola på höga och småpojkarna vill ju ha kvällsfika också sen så är det många "sjuka" på smitingen. Så jag har fullt upp men det betyder ju pengar för min del!!! =D  ( jag som varit pank hela sommarn;( men bätre sent än aldrig va? )Så jag är inte så värst ledig om man säger så eller jo jag är ju ledig mellan 4 och halv 9. Fast där har det slutat med att jag vilat iställe för att göra annat, men i morgon ska  jag nog iväg och rida med Jasmine! Sen har jag ju fått vända tillbaka dyngnet nu när jag jobbar såhär också. Vilket är nice haha hade ju vänt det ganska rejält där.. Som värst gick jag och la mig efter 7 på morgon. Fast det är skönt och sova det äre!  



Så nu ska jag jobba sönder tills  på lördag!! =D

Kommentarer
Postat av: malin

vill du tjäna pengar på att blogga?;)



på in på carvings.se ;;

2009-08-07 @ 16:10:17
URL: http://malinfahlcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0