Joo jag lever=)

Fast jag har då inte lakt mycke tid framför datorn. Internet försvann ju för oss och för en halv miljon till här i sverige tror jag det var. =) Så nu har jag varit en utav dom då. Aja lika bra de bra att vara borta från resten utav världen ibland. Annars så fanns jag ju på telefon =) 

Vad har jag då gjort medans jag inte varit här?

Haft sjukt roligt hos Sandra med familj haha...
Softa med Jasmine..
Varit på middag med familjen ute i stugan där vi även träffa min kusin Mathias och hans familj.
Träna Daphnoo
Feestaaa!
Middag hos nån familj med familjen (Mormorsgubbes barn nånting)
Gått på Bio och sätt harry potter. Blee slutet sög..
Bakat!
Storstäda..
Flumat massa med Malin!
SOVIT SOVIT SOVIT SOVIT & SOVIT!

Sen kom jag inte på så mycket mer? Eller jo vänt dyngnet fast det ändras imorgon! Aja nu ska jag dra iväg till Fia Ses!


Fialia du är saknad!
Vi behöver en gummibåt,en pinne, ett lakan och en piknikkorg!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det var faktsikt riktigt gott! :D en hel påse kanske behövdes ändå ;) haha!

2009-08-04 @ 09:23:14
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0