Meningen med allt är att inte ha någon mening alls!

Sant! För såfort man planerar något så blire inte alls som planerat då äre lika bra att inte tänka ut någonting alls när det gäller den saken. Som i helgen! Fia tävlade och vi hade inga planer alls om hur de skulle gå, men allt gick felfritt igenom! =D Sen hade jag inga alls fest planer utan tänkte grilla hos jennie bara fast vi skippa maten och jag hade rätt skoj! Sen bäst av allt! Min söndag sög inte? Nää utan jag vaknade upp pigg som en mört och glad som en lärka! Helt bekymmers och ångest fri! Sjukt skön känsla! Sen har humöret rullat på i topp! Så som sakt man ska inte planera,grubbla och tänka sönder över allt och inget =)  Meningen med allt är alltså att inte ha någon mening alls!

hahah


HEJJA GURKAN!! HEJJA GURKAN!!!


Sen vare första gången som Fia hoppa för laget och visst visade hon allt att hon kunde vara med ;)

Annars har jag inte gjort så värst mycket ssofta softa och varit med fia/fia..  Aja, ska dra vidare ses!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0