Nattbloggning!

Dagarna flyger bara förbi! Fan snart sitter man där framför bänken igen. FAST!!! Denna gång äre bara ett år kvar sen hamnar man ute i vuxenlivet och ska försöka komma på vad man vill bli! Vad man ska göra! Hur man ska fixa fram pengar! Ja! Sånt där man småfunderat på men endå inte brytt sig så mycket om. Aja, jag har tid på mig..

Idag då? joo jag gjorde ganska mycke nytta här hemma idag så idag är dom glader här hemma. Fixade och donade med både de ena och de andra men det roligaste var nog att plocka alla bär från buskarna så nu kan då ingen lite snorunge sno några bär av oss inte hehe;) Sen for jag till ridskolan med Fialus och tog massa kort när hon med flera hade hopplektion för någon kvinna. Jaaa sen har jag bara varit social med gammlingarna. Blev alltså ingen utgång ikväll men det känns jäkligt skönt! Aja, john blund har börjat tagit över mina ögon.. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0