Vissa drömmar skrämmer en.

tjo, nu har jag varit vaken en timme snart. OJ skulle gått för oj några min sen hehe. Aja, Inatt drömde jag ytterligare en skum dröm fast den här hade inget "saw" likande stuff i sig.

Nää den här var bara nää jag vet inte det var nåntävling med iallafall och allt var typ nää går fan inte förklara det var nästan som i fast and furious filmerna. Så drömmen var rätt nice med endå så sa folk sa saker som ja? Fick en att tänka. skum dröm. tänker man inte nog annars eller? Fast det lustigaste var att den här låten var med. Fan det var precis som en film. Ja jag ser ¨fan på film när jag sover inte drömmer jag heller? Haha kanske ska bli filmproducent? Haha fast då blir nog största inriktningen på skräck då.

Aja här är låten som var med i min monogdröm Tänk er typ bakrundsmusik.




Aja bör nog traska iväg mot fröland nu så Fia slipper vänta så jäkulst ;p om hon ens är vaken en? Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0