John blund vägrar hälsa på..

Lite sorligt kanske men men.. Har kollat på de två paradise hotel avsnitten jag inte hunnit sätt tidigare och ja. Det var synd att Andreas åkte ut.  Aja det verkar bara bli mer och mer kaos i de där huset hah. Fast jag skulle nog själv aldrig vilja delta i nån dokusåpa.  Ja annars händer det inte så mycket. eller jo en traktor åker utanför huset och skottar och det är fan otroligt att folk kan sova till det där oljudet. Sen har vi Mogge,morgis,morgan, Ja våran katt Captain Morgan sitter och kollar på mig. eller aa just nu på alla bokstäver som jag trycker på. Rätt lustig katt.. Han kan allt vara snäll när han vill men annars inte. Nja ska man göra en ond katt snäll så är han jäkligt lekfull :)

Början är helt klart bäst.


Jo idag har jag fått massa rihanna låtar på hvuet eller nja lite iallafall.. Imorgon ska jag iallafall ta tag i bloggen ska iallafall gör en lite förändrig tycker jag :) Nää vi får se helt enkelt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0