1 Mil på längdskidor de du!

Först vare kul,sen vart det krångligt,sen vart det uppförsbackar,sen blev det världens brantaste backe,sen ramlde alla osv..

Nää men vi hade kul faktist. Kommit fram till att hockey pojkar är jobbiga. Dom ska alltid skynda sig och allt är en tävling. Nää man ska åka för att det är kul inte tävla om vem som kommer fram först. Sedan så ska man inte hoppas på många nedförsbackar för då blire bara uppförsbackar. Totalt hade vi kanske 3 nedför inte stora heller bara en som va gigantisk. Utan vi fick iställe massor utan uppförsbackar. Närman äntligen var klar med en så kom det en till efter en stund osv.. men men.. Sedan så har jag inte gjort så mycket. Sommnade direkt när jag kom hem sen så nyss var jag ner och fixade så jag jobbar i morgon. Har ju inte haft nån tid så ja skippade jobbandet för en vecka;p men men Nu börja jag bli hungrig så jag ska ner på stan och möta Fia så ska vi äta på subway! Javet sandra "mackor är inte mat" meeen Jag blev sugen och det är fredag ;p

Lägger in bilder från skidturen sen.
För erika har dom hon ska skicka dom
snart men jag ska dra och äta först ;p  Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0