Bort med snön tack?

Kanske ska berätta vad ja gjort mer idag? =) Sov iallafall hos Sandra ;p och kallt som fan vare om ryggen så nästa gång jag sover där tar jag med mig ett stort mysigt duntäcke ;) Det kanske bli mitt dubbel täcke? Var så sur förut över att täcket alltid var för litet. Så vi tog och köpte ett dubbel täcke så jag har sovit gott i min säng länge =)

Sedan så har vi bara lunka på i skolan. annars har det inte hänt så mycket..  dra och träna också! Sedan så får ju snön gärna försvinna så man kan börja ut och springa! skulle ju tydligen få med Fia jonsson också MEN de blir i sommar för hennes del (latis?);p kul skare bli får muta hon med kakor hahah :D eller cola? Om ja springer före så springer hon efter för att hon vill ha colan fyfan vilken känsla ;p HAHAH Längtar!  men träna nu Ses!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tack för din fråga!

Har skrivit ett långt inlägg där jag beskriver några bra övningar, hoppas att du förstår hur det är jag menar. Annars är det bara att fråga så skall jag försöka att förklara på ett bättre sätt.



Hoppas att du får glädje av dom.



Ha en bra kväll!

2009-02-17 @ 23:01:07
URL: http://metrobloggen.se/nikko
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Ja det var tråkigt men om några dagar kommer jag ha en smyckes tävling så var gärna med då! :)



Tack så hemskt mkt! Titta gärna in igen :)

KRam

2009-02-17 @ 23:55:24
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0