Ett nationella över för i år.

om 20 min så får man inte sitta och göra provet längre! men jag var "snabb" Hhaha eller inte.. var ganska snabb! Gick en timme tidigare iallafall om inte mer? Sandra,Carro, Erika och jasmine drog as snabbt tycker jag. Så där satt jag  och kände mig dum!  Aja.  Det får gå som det går. Sedan fick ja reda på att vi börjar med matte D "lite lätt" redan på måndag ;s

Aja, Nu planeras det för helgen iallafall. Jobbigt att helger inte kan var längre :( Fan pengar vill ja också ha. För ja vill träffa både Elin och Lina nu var ju så längesen... men men! Händer i helgen för er då? =)


Kommentarer
Postat av: Nikko

Okej kul det låter, vilket lyx att kunna göra det genom skolan... Har du egen hund du går med då?

Min hund är 1 1/2 år nu så det är 3:e terminen vi ska göra nu... ska gå vardagslydnad och Ag 2, båda börjar nu i Mars, längtar =)

Har som sagt bara gått "grundlydnadskurser" och Ag än så länge... skulle kunna tänka mig att prova på Freestyle, men vi får se när det blir, man ska ju ha tid med allt oxå.

Har börjat bugga nu oxå så dagarna räcker lixom inte till riktigt...

2009-02-19 @ 14:04:47
URL: http://metrobloggen.se/nikko
Postat av: Sussie [ bloggdesign, naglar och hår ]

jag kommer att sälja såna inom en snar framtid :) Men jag tänkte ha en lite tävling i min blogg inom den närmsta tiden med lite roliga och bra saker för naglarna. Vad tror ni om det? :)

2009-02-19 @ 17:06:40
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: tussie

ja jag vet:D gillade den verkligen;)

2009-02-19 @ 19:36:56
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0