Fredag!!!!!!! Hela dan

Idag hade vi sovmorgon och tur det kan jag säga er för annars hade jag försovit mig rejält. Tur att pappa kom och frågade om ja hade sovmorgon. Annars har väll dagen barat rulla på. Hade idrott och allt var tråkigt utom när vi skulle värma upp då blev ja såhär sugen att springa typ flera mil bara springa å skutta fram hur man vill ;p Nää snön får tina bort först =) Kom ihåg när vi va ute och sprang med fotbollen fyfan va kallt de var men endå tyckte man de va så varm. Jobbigt de där. Iallafall när man andas för då andas man in kall luft å man fryser innifrån och ut.




Appropå skutta! Tänkte bjuda på den här låten. Såg den på tvn nyss och den gör mig sjukt dans/fest sugen! Ungefär som
G-festerna i hudik? (;
men kanske ska ta och göra någon nytta här hemma som att städa rummet? Fick ju nya säng kläder igår av mamma =) och allt i svart? Syrrans val är alltid i svart eller vitt satt =) men de blir fint.  Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0