Gångjärnen är borta=D

Var ju hos tandläkaren idag, fyfan vad dom drygar ut på tiden där.. För där fick man ligga i tandläkar stolen och vänta as länge. Sedan så togs gångjärnen bort vilken lättnad tyckte jag. Så förklarade tandläkaren att jag skulle ha nått gummiband iställe.. okej tänkte ja ser ju inte cp ut iallafall för frida syrrans kompis hade ju de och de såg inte cp ut. MEN VAFAN GÖR  DE HÄR DÅ? nää såklart så skulle jag som hatar tandställningen mer än alla det är det fulste som finns enligt mig. men aa. Jag har fått gummiband iallafall men mina sitter hel cp. jag ska ha dom sittande som i treanglar ;s  aaa så nu vill jag ha sommar för då är tandställningen borta..

Sedan så åkte jag till skolan igen. tur som jag har så åkte bussen förbi mig igen så jag fick sitta och frysa i en halvtimme. Väl framme på skolan så hade vi prov jag fattade inte så mycket utav det men försökte svara på alla frågorna. men men..  Nää ska försöka göra nått skoj så dan inte bli helt förstörd.

Ge mig sommar!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenna

visst jag kan hjälpa dig! :) vilken reklam är det du vill ha menar du exakt?

2009-02-23 @ 14:30:29
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0