Godmorgon!

 Själv så har jag sovmorgon idag ;) börjar inte fören halv 12 satt =) Sjukt skönt att vakna av sig själv och inte behöva panika upp utav alarmet på telefon ;p nää utan ja vakna och stängde av skiten. Drömmde en as bra dröm idag ;p fan längesen jag drömmde nått bra faktist. En rolig dröm också! brukar bara vara sjuka marddrömmar. Jamenar vem drömmer om sånt man aldrig sätt men i drömmern är det så exakt? Vem vet jag hade väl ett skumt liv tidigare? haha aja.  Drömde om sommaren 2005 hahah. As fult. men Elin vet jag jag snackar om iallafall ;p Det var glassa här och där och vi skulle hämta alla glassarna man kunde hitta men vi fick bara ta dom på natten ;p

Sedan så hade vi musik på helatiden i likande den här stilen.


Fan endel minnen älskar man som fan.  Fyfan inga bekymmer inget man satt och tänkte på 24/7 som sakt hjärnan var inte lika utvecklad då fanns inte "tänka igenom problem" hahah. Aa varför jag drömmde om glass var faktist för den sommaren levde jag och Elin i stortsätt på glass ;p För vi fick 2 papperskassar glass utav en kompis sedan så stoppade vi med oss de som fanns plats i moppen + att vi kom dit rätt ofta och hälsade på (;. Hahha ja sedan så skulle vi ju vara nyttiga på de men det slutade med att vi tog en isglass efter varje varv vi springit haha ;p Aja ska fixa resten nu sen dra till skolan Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0