gonatt

Fyfan varför kan inte ett dygn vara sådär några timmar längre? för efter några dagar med kass sömn så känner man att kroppen bli seg. Ena armen har fått typ som växtvärk. Fick jämt de när jag va lite. Ont som satan gjorde det med. men nu för tiden får jag bara likande när jag sovit dåligt eller vare uppe för länge osv. as fult..  aja..  säkert inget farligt så =)  Imorgon äre skidåkning som gäller iallafall. Så nu håller jag på att leta ett par mjukisar. Brukar alltid ha alla frammen men men.. Dom finns inte ens i syrrans garderob och då äre nått fel. eller så ligger dom hos nån utav syrrans kompisar
-.- Nää men ska fortsätta leta kläder vill ju inte frysa sönder i morgon. Gonatt!


Jag får iallafall sovmorgon, de får inte du

!


Kommentarer
Postat av: Jenna

haha naaw sött ;)

2009-02-20 @ 14:00:44
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0