Ikea & tacos.

Jo, inatt så fick jag ett litet damp och började städa och ha för mig här i mitt rum. Började med projektet " göra om garderoben. Jag tänkte såhär. Om jag tar ut alla kläder och lägger dom fin i soffan och slänger ut alla fula galag från mitt rum, Då måste ju mamma förstå att jag vill göra om?

Ja,visst gjorde hon de. Har nämligen tjatat om de här med garderoben ett tag. så i morse vaknade jag utav att mamma kom in med målarfärgen.
- Nu ska vi börja måla sa hon.
Sedan berättade jag hur jag tänkt och eftersom att jaf fixade så mycke inatt tyckte mamma och pappa att ja å mamma kunde åka ner på ikea och köpa det jag ville ha!

Sedan när ja kom hem var ja så hungrig så det blev mat direkt, gooo tacos ;) men nu ska jag ta och fortsätta med målandet. Lägger inte bilder på resultetet sen! Ses!


Kommentarer
Postat av: Malin

ja, de hoppas jag med :/

2009-02-07 @ 19:19:12
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0