Jag Vann!

Fick reda på det igår men var inte alls på humör att blogga nått... Nog att huvet dunkar sönder utav både tankar och värk från gummibanden i käften... Så till er som ska skaffa sånt skit.. Värsta värken är på morgonen bara så att ni vet =)

Deltog som sakt i en tävling där man skunde vinna ett presentkort hos "nelly.se" och jag vann ;) Brukar aldrig vinna men det är väl som jag sa till en kompis "jag har väl straffats för länge"
 Det var den tävlingen jag deltog iallafall...


Nu är bara problemet vad jag ska beställa jar ju några saker jag vill köpa.. Sen det här med att bestämma sig är en annan sak..

Kommentarer
Postat av: johanna foto

Wiii! Grattis Grattis :)! Jag vill också vinna något. Fast då krävs det väl att man är med i någon tävling :P

2009-02-25 @ 21:17:01
URL: http://johannafoto.blogg.se/
Postat av: JONNA

åh , grattis! :D jag borde fått vinna!

2009-02-26 @ 20:26:56
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken blogg var det som lottade ut presentkorten?:) allså vad heter den bloggen;P

2009-02-26 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0