Skumma drömmar

Vare fler än jag som fick ett samtal i natt? eller natt och natt kl va 7. Ja då var  en rolig filur ute och festade för fullt och ville såklar ringa och väcka mig när jag låg och sov, men jag var snäll och var social endå Hahah. Tillslut fick jag sova vidare iallafall ;p
 
men efter de drömde jag världens sjukaste dröm ;s lång som fan också. Jag har iallafall kommit fram till att jag borde göra skräck filmer. För mina drömmar är så detaljerade så det känns verkligt. Inatt drömde jag att jag och några till festade på ett tåg sen så hände de massa så blev nån pshycko så var vi tvungen att försöka komma där ifrån, hoppa ut från tåget springa fort som bara den över en åker med gräs med gula blommor. växterna var ca 2meter höga. Samtidigt som man hade världens panik osv.. orkar inte berätta allt men de var sjukt. slutade iallafall med att jag och en annan person fick rymma/gömma oss själva och försöka klara oss osv..  Aja. Har drömmt  många såna där skumma drömmar förut också. Som en jag kommer ihåg väl, den var som en film. Jag var på ett militärläger och var tvungen att fixa massa där med osv.. De var också som en skräck film. och jag som hatar saw filmer. Tänk er en blanding mellan den och en varulfsfilm + actionfilm på de.

Nog om drömmar. Händer idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0