Stort + för makeup store!

Idag har jag mest tagit det lugnt om man säger så. Fixade in kläderna i garderoben så nu är den klar! Sedan så har jag tränat! japp! Tänkte nu har jag gått och dragit ut på tiden allt för länge lika bra att börja! Spelar ingen roll om det är en söndag! Visst kan jag börja endå? Jodå, så jag har tränat på min stepper maskin, gjort massa olika övningar och så körde jag "morgon yoga"  & kul vare. Älskar den där känslan efter att man tränat! man känner sig som en ny människa på något vis ;p
 
men stepper maskinen är nog den ja kommer köra rätt så hårt med "Frida satsa på rumpa?" hahah. Sedan så ska ja försöka köra massa yoga! Jag menar när jag körde massa yoga förut typ ett år sen blev jag sjukt vig om man jämför med innan det roligaste var nog att man riktigt såg reultaten hur man kunde he hela handen i golvet, få armarna mer rörligare osv ;p

Så kom jag nyss från duschen har använt mina tester från make up store till ansiktet. Det var nån mjukare variant av skrubb sak och så nu har jag nån fuktighetsgivande sak man kan sova med över natten! Använt de tidigare och huden blir super len! ;D  Så stort + till dom!  

Tyvärr så särar det lite med telefon så bilder på garderoben hur det blev kommer i morgon (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0