Tatuering,prov osv..

Igår blev det inget bloggande men det är inte så konstigt.. för jag hade inte tid att sitta vid datorn för igår var jag med Elin. Hon var nämlign här i stan:D och så var hon ny tatuerad. As fin tatuering! Så började vi prata om massa tatuerings saker. Jag kom iallafall fram till att jag ska fixa min andra tatuering till hösten =)

Efter det åkte vi ut till hennes mamma och sov där. Tyvärr så va hon tvungen och åka hem till delsbo idag så, men vi hade iaf as kul :p Måste ta och åka ner nån helg framöver =)

Sedan så vare skola. Hade prov idag. Blev ganska irreterad när jag fick reda på resultatet! Ett dumt slarv fel och jag fick vg iställe för mvg. men men.. vg är sjuk bra de med =) Som sakt bara man får g och klarar sig är man ju nöjd. Sen är ju resten extra +

nää nu ska jag ta och gå ut med Daphne sen vänta på att "du är vad du äter" börjar Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0