Blogg linserna!

Glömde ju att säga de tidigare, men idag så kom dom! Det blev inte dom där blå som jag tänkt beställa förut :) Nää det blev ett par för grön ögda folk en sorts lins som framhäver ögatsfärg mer och ger till glans. Så jag slängde på mig dom så fort jag kunde för att se resultatet blev rätt tufft faktist =) Dock vare inte dags ljus när jag testade dom men. . Det fixar vi =) eller hur Sandra?

Den här sorten var det, dock blir resultatet olika eftersom att alla inte har lika dana ögon =) men det blir fint tyckte jag iallafall. ;) Värt å testa.

 Nää nu ska jag ta och läsa lite i engelska boken jag ska läsa ut sedan fixa resten för idag sen sova.. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

ja de va synd...fast ibland tävlar vi bort produkter me....kramas

2009-01-20 @ 23:31:27
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: sofia

fränit!=) dom passar säkert as bra på dig :D

2009-01-21 @ 17:00:04
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0