första skoldagen?

Var inte jag på skolan. Så nu vet jag inte om vi fått några uppgifter eller nått.. får ta och prata med Sandra senare ikväll. Och varför jag inte var i skolan är för att jag inte alls var på topp idag. vaknade runt halv 3 inatt utan andledning kände mig inte särksillt bra då, gick och drack vatten och försökte sova. inte gick de heller? Nää jag skulle såklart få börja kallsvättas och inte få sova fören efter 4 nångång. Sen när jag vaknade i morse så kände jag mig sjukt illamående å ont i huvet som fan. Försa ja tänkte hoppas det inte är vinterkräck sjukan då dör jag! Tänk dig känslan som när du är bakis fast jag kunde inte vara bakis jag har inte haft någon alkohol dryck i mig sen nyår så det var lite mysko.Så jag ringde Sandra berättade hur det låg till och mamma sa Ta en alvedon och sov. Så Det är ungefär va jag gjort idag-.-  käka alvedon och sovit.



Nää vi ska kanske vare lite posetiva också. SANDRAS FÖRSENADE JULKLAPP HAR KOMMIT!

Aja hoppas hon blir glader när jag har med den till skolan =) om
den ens rymms i väskan? hm.. Ja får ta den stora!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja precis =) hihi

2009-01-07 @ 20:27:03
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0