Make up store, bikbok och din sko tror jag det var!

Idag så hade vi sovmorgon sjukt skön. Fick själv bestämma när jag skulle vara på skolan så jag kom dit kvart över 11 och började jobba med mekaniken. Skumt nog gick det sjukt bra, trodde att det skulle gå åt helvete men nää jag fattade allt. Så nu har man en mindra sak att lära sin haha ;p
Efter det slutade vi för dagen och jag åkte ner till sundsvall med mamma och syster. Ja skulle kolla munnen! Och sen så hade syrran tid för hon skulle pierca sig! Och fint blev det! Sen gick jag på min kurs jag beställde förra veckan på make up store. Där fick jag också produkter för priset av kursen :) + några gratis tester. Så nästa månad ska jag ner och köpa fuktighetskrämer osv. Sedan så vet jag inte vad som hände med mamma :) Hon ville att jag skulle köpa kläder så vi gick in på min favvo butik BIKBOK! och kolla runt. STORT + för tjejen som jobbade idag! Sjukt trevlig människa! Hon var inte sådär falsk snäll som andra kan vara. Nää hon var ärlig och rolig. Sådär soft! Så mer soft personal i butikerna! Blev även en sväng in på dinsko där jag hitta ett par skor jag blev lite små kär i ;p



Det synd inte så tydligen på bilden ( mobilkamera Någon som vill sponsra med en systemkamera?(;  ) men ögonskuggan är ganska mörk me endå klar i lila. Sedan är det ljusare in mot ögat för att öppna upp det :) & såklart sakerna jag fick till. älska lösögonfransarna ;)


Sedan Så Kläderna! Blev ett par halv baggy jeans som är rätt så slitna. I sommar blir det väldigt trendigt med slitna jeans och ett linne bara fick jag höra :) & det är ju bra eftersom att det ör sp grymt snyggt! Sedan så håller "indian" trenden som jag säger! Och det är ännu bättre ;) + mina kära skor :)

men kanske ska ta och börja plugga ;s Matte c prov i morgon!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0