MIN första skoldag för året.

Kändes som vilken skoldag som hellst. Känns som om vi gått i skolan ett tag :P Rätt skumt =) Idag tog Jag iallafall med mig min Julklapp till Sandra =) Som hon var tvungen att öppna hemma =) Min enda regel ;p Jag hoppas hon blev glad över den eller "de" iallafall =) Mer tänker ja inte avslöja !  Tycker så synd om stackaren. Såg ut som om du Sandlalandra smultron gröt hade riktigt ont i dag. Nää tro jag ska ta med mig alvedon till skolan imorgon eller något sådant =) Står ju att det ska dämpa smärta eller något. "Frida och medicin väskan" haha vad gör man inte för sin vän? :D Annars kan jag bygga en ställning som hon kan hänga sig i såndär som finns i "kondom bellan" filmen tro den hettte så.

Aja, NU ska jag äta mina efterlängtade mackor ut ugn! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0