Nationella fysik bleee

Jag vill inte ha prov på de i morgon ;s Vill inte Vill inte vill inte!!! Känns som om jag inte kan nånting men endå så kan jag lite grann. Drygt med alla formler som man blandar i hop. En sak när det gäller typ historia eller nått baraprinta in så vare klart, men de här? njaaa. inte min starka sida om jag säger så. men men man får hålla tummarna.

Idag har det varit en rätt så flum dag;p skoj varen också tills saker och ting inte blev som jag ville senare på dagen men det fixade ´jag med en smoothie!


Nää nu ska jag ta och plugga vidare..
tog en liten paus jobbit att ha sutte å rå plugga sen 8 typ..  det behövdes..



Hoppas operationen gick bra..
tänk ett liv utan känsel..
när livet bara börjat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0