Smörgåstårta och en annan god tårta!

Idag så började dagen med engelska vilket gjorde att jag tappade humöret som fan. Sedan så gick dagen vidare tills jag hamnade på arken med Sandra Där vi köpa fiskmat till bertil och ? knut eller nått ;p Aja, efter det så hamnade jag hos Sandra där jag socialade mig med hennes hus. Fick även reda på att Sandras bror fyllde år så det blev dubbelt upp av tårta! gott som F*n Hemma gjord smörgåstårta blev det sjukt gott. Vid matbordet fick vi också många skratt ;p Kom då fram till att Sandra och robin är EN person som har blivit delad haha ;p Skoj vare.


Och nu sitter jag här i sängen och ska precis sova =) Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Okej, har inte heller så stor koll faktist. Har bara åkt Silja förut men det blir säkert roligt. :)



Lyx dig som fått smörgåstårta. Vill med ha, det var länge sedan. :)



Hade bra!

2009-01-23 @ 00:49:21
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag tycker det va skit svårt och fattade inte så mycket heller. men ska prova ikväll igen!

2009-01-23 @ 06:06:00
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0