Vafan när livet nyss har börjat? Det är fan inte rättvist. . .

Dagen började rätt bra tills svenskan började och jag fick ett samtal. Jag visste att det inte var bra, men bara några dagar kvar i livet är fan ingenting! Sen blev jag bara shockad & förbannad. Jamenar när livet bara börjat? när man precis fått familj osv..  Det är fan inte rättvist! Inte ens i närheten av rättvist.






Sen har dagen bara rullat på... ont  huvet har ja haft också! Dumma dumma tandstälning. 

Hade världens längsta lunch för att caden inte kunde flyttas fram, men Jag och Sandra följde med de andra som skulle prata med "dumtant" och som jag förstog de blev hon lite ägd där på slutet också :) 


Nää kanske ska öppna böckerna nu och sen ta och sova igen.. Tur som man har börjar man inte fören runt 11 :) Fick bestämma det själv. så vi säger kvar över det blir nog bra.Ses!

Kommentarer
Postat av: Erika

Nee gumman, de är verkligen inte rättvist, de äe inte "/ men finns så lite man kan göra! ni får försöka göra de bästa utav det, komma ihåg de bästa! kan förstå att de är svårt men du är Stark =) <'3

2009-01-29 @ 17:06:44
URL: http://swerika.blogg.se/
Postat av: elin

ja,jag blir så jävla sur och ledsen samtidigt. han är inte värd allt det där!! livet nyss börjat som sagt..

2009-01-31 @ 23:01:39
URL: http://eelinljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0