Vilken var bäst tycker ni?

Själv så tycker jag Laila var bäst denna gång. Blondinbella hade också blivit bättre än sist iallafall.Snacka om att jag blev avis på några utav klänningarna. Sjukt snyggt med ööpen rygg ju! Aja, nu sitter jag och Sandra här hos mig och kollar på tvn. och tar det lugnt. Så nyss när vi satt här börja jag tänka lite i mina egna tankar.. Så kom ja på vafan de var ju den 14 januari i onsdags = ett år sen jag gjorde min första tatuering ;p Glömmer nog aldrig hur sjukt nervös jag var innan haha..  Blir nog inte lika nervös nästa gång.. man blir ju lite beroende på nått sätt har man gjort en vill man ha en till men jag tänker inte ha mer än 2-3 stycken på min kropp =) Där får det räcka ;p

Enda bilden på den här datorn där tatueringen syns men den får duga ;p Jag i sommras den 3/7 hos fia!
Har ni för er ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0