En helt vanlig dag... ge mig måndag?

Idag äre en såndär dag då allt känns vanligt ;p Iallafall hitils. Det är alltså inget speciellt som händer idag eller jo måste ner på stan för i morgon fyller skogstanten 18 år =D Sen kanske ett par biljetter till stadsfesten? Hoppas det finns några kvar då.

Jo skrev ju inget igår heller men jag satt som sakt inte så mycket vid datorn. För jag hade bättre saker för mig (var hos Sandra, softa,träna Daphne osv..)  men jag tänkte skriva ett inlägg för nån dag sen fast det sket jag fullständigt i utan jag gick en prommis istället. Vet inte riktigt vad det är men jag har börjat gå massa prommenader på kvällarna. Så både Fia och Jasmine har fått blivit offer för det, men det är ju så skönt att bara få gå.. Man rensar hjärnar och känner hur man bara är.. slipper tänka på alla satans bekymmer som tärrar ens hjärna. Så som sakt jag har längtat efter att det ska bli måndag hela veckan. För då åker vi troligtvis ner om inte tidigare=) men men först stadsfesten och tårta ute hos Sandra=)


oj, Vitlöksbröd nu Ses!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0