Fest sugen?!?!?

Nu har jag och Jennie suttit och varit festsugna hela kvällen så Nu jäklar!!!



Och snacka om att jag Längtar tills om nån vecka!!!!!!! För snart åker jag och Malin ner till delsbo & bor hos Elin ett tag=D Fan det var längesen jag var där nere nu. Jag vet inte riktigt vad det är, men man känner sig fri på nått vis där nere. Såndär skönt känsla då de inte finns några problem utan man bara lever. Sen så kanske de inte är så konstigt eftersom att jag och Elin lyckas hitta på de mesta mongosakerna man kan hitta på ;P


Jag och Elin, 2006? ;p

Aja, nu vill LillDampet ut Ses!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Aaa gud va kul =) Men när blir de då? Snart va ^^

2009-07-14 @ 03:47:50
URL: http://elinmaarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0