Gatufesten..

Igår drog vi ner på Gatufesten såklart! men de hela började med att vi var så seg så vi missa första bussen. Skit samma lika bra att börja supa här hemma. Så det blev "dricka på alla sommarord" Från massa olika låtar haha.  Aja väl där nere gick jag och Fia till det såkallade "tradionella" stället och söp. HAhah synd var bara att Lina var så jäkla seg men men ;p





Sen Började kalaset!!! och kvällen gick. Träffa alla möjliga sorters typer hahaha både nya och gamla ansikten. Hahha Sen så finns de då fula människor hahah.Jamenar hur många killar äre igentligen som bara slänger upp benen bakom huvet bara sådär haha? och hur många olika dialekter finns det här i sverige igentligen? Bra fråga




Aja, sen måste jag berätta att alla som inte var där missade verkligen inget när de gällde "madhouse" för det SÖG verkligen. Sjukt kasst hahha. Sen vare så "äckligt mörkt" där inne så Blä :P Nää tacka skumpartyn & stat i hudik! Appropå de! om 2 veckor så åker jag och Malin(Elins syster) ner till Delsbo och hälsa på för då har Elin sluta jobba ;D En liten snabb ide som jag och Malin kom på sådär snabbt i går! ;D Vi har blivit lite less på den här stan så de passar ju perfekt!

Som sakt kvällen dög! Sjukt skoj, men både jag och taxigubben som skjutsade hem oss från gatufesten kom fram till att det var mycket bättre förra året. Det märktes till och med på alla de körningar som taxigubbarna har det var ju ungefär hälften så många körningar än förra året. Inte bra inte bra Fyskäms på dom som fixade Gatufesten i år!

men men fixa med annat nu Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0