Grattis FIAAAAAAAA!!!!!!!!

Ja må hon leva Ja må hon leva Ja må hon leva uti hundrade år!! Ja visst ska hon leva Ja visst ska hon leva Ja visst ska hon leva uti HUNDRADE ÅRRRRRRR!!!!!!! GRATTTTIIIIIIIIIISS!!!!!!!

Så Fint va?=) Så Nu ligger Fia och sover. Ska jag snart också göra, men jag ville vara först med att "sjunga" För Fia så jag har gjort ett litet skrivande försök!

Sen hittade jag en bild som påminer så jäkla mycket om Fia! Hon säger ju alltid Katt,kisse,kissemiss,HAkatt
Ja katt som katt och katt är katt? FIA!



Haha Grattis iallafall & Gonatt på er alla nu ska jag sova sen när jag vaknat blir det Jordgubbstårta och Fia för hela slanten ;p

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahha vafint frida! Tack;D

2009-07-14 @ 12:00:21
URL: http://sofiajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0