Jordgubbar är gott!

Idag var jag då uppe före tuppen för jag och Fia skulle iväg och jobba. Tur som vi hade så har folket varit snälla så vi var klar rätt snabbt. Sen fick jag för mig att ta en prommenad, men så blev det inte utan jag tog en springtur istället! Och jag sprang hela vägen! ;p Inget stannande dennna gång. Utan nu kom jag in i det tempot där de bara flyter på och det enda man tänker på är musiken som man lyssnar på. Sjukt skön känsla! Så nu känner jag mig som ny. Snäll har jag varit idag också de ni! Jo jag gjorde nämligen jordgubbar till mig och min lillebror så han fick goo frukost! Fast lite måste vi få klaga bland allt de trevliga. Jo, jag har blivit biten på benet. eller så har en geting varit i farten vet inte vad men jag har oturen som vanligt och vara överkänsligt mot sånna äckel djur så mitt ben är stenhårt just där. Sandra det påminner lite om din "extra" arm muskel du fick där ett tag haha. Så just nu vill jag ha sånt där äckel träolja sak som luktar ** för de ska tydligen hjälpa =)



Aja, fixa med annat nu Ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0