Skön regel.

Vem var det som vaknade kl 7 i morse av ett sms?? Jo jag Fia frågade om jag ville med till birsta. Visst sa jag och bad hon väcka mig nån timme senare ;p Sen var det bara de här med en bil! Fast de fixade jag snabbt! Så snart ska jag, Malin och Fia åka ner. Sitter och väntar på segisarna nu! Fan Malin nu äre du som är seg och inte ja ;o Haha

men kanske ska ta och skriva om de ja tänkte skriva om. eller aa "rubriken" Jo, min pappa har kommit på en dum regel eller aa bara för att han skulle upp och jobba + att dom bott hemma nu pga Elin fyllde år.LYCKA DOM FLYTTAR UT TILL STUGAN IDAG/MORGON? Jo 11 och 11 heter den! Vilket betyder att musiken ska inte vara på fulldunk efter 11 eller före 11. (kväll/Morgon) Rätt skoj regel Fast jag hatar(glömmer bort ) den som fan endå så pappa har ringt upp och klaga ett antal ggr vid 2 halv 3 tiden;p Fast just nu är den as skoj för Lillebror ligger och sover hahahhahaha!! Klockan är ju efter 11 satt!!! ;)

Aja, fixa med annat nu Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0