Solen gråter..




Hej, Det känns som att det har regnat hela sommarlovet. Okej vi har haft några fina soldagar, men endå? =) Så idag kommer det inte hända så värst mycket vad jag vet. Igår hade jag fet planer om idag, men vädret sabba det. Aja, igår var jag iallafall till brukshundsklubben och tränade lite en sväng men när jag väl var där så började det regna sönder... ..

Annars har jag inte så mer lustiga saker att säga eller jo katten har haft endel hyss för sig.
• Diskmaskinen är rolig att försöka gå in i?
• Det är kul att bita i Fridas finger så det börja blöda
• Det är kul att dra till med en höger på Malins näsa när hon sover

Ja det var bara några utav alla fula sker han har haft för sig...

men men nu gäller det bara att han ska sluta vara så skraj för Daphne haha  Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0