Världens godaste pizza?

Igår fick Fia och Jennie för sig att vi skulle ut och festa och så blev det. Inte ångra jag det heller tror jag? haha för kul hade jag! Dock så önska jag att minnet var lite friskare än vad det är haha aja..

Så idag gick jag upp till Fia och tänkte hämta mina saker som jag glömde fast så blev de inte. Hhaha utan jag har hunnit med både att ätit pizza,  garva ihjäl mig ett antal ggr och sakt "ooh shit"  minst 1000ggr..

Fyfan ibland undra man om man är störd eller störd? Tur att Fia känner mig så väl att hon vet att jag kan vara lite udda för annars tror jag nog att hon skulle tro att jag hade tagit nått.. Aja, det är bra att vara glad,mongaloss,dampa,särasönder,skutta runt osv.. Ja fan jag kommer nog bli 200 år. =)

Men appropå pizzan! Jo vi fick ju för oss att äta pizza också! Så vi drog till ett ställe men där luktade det spya så vi åkte till mitt nya favvo ställe istället. sorento eller nått heter det. Snacka om att jag har hittat världens goaste pizza! Nämligen en barnpizza hawaii! Exakt hela pizzan var goo.. Annars så brukar jag bara äta kanterna och lämna en halv rund bit i mitten. Men nee Här fick jag i min hela och FYFAN det var sjukt goo..


Har fått låten på hjärna så tänkte dela med mig lite ;)



Fast nu har jag lite brådis.. Sa till Sandra att jag skulle komma vid 3-4 :( Så måste bara bädda lillebrors säng sen dra Hejjs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0