Agilityn..

Agilityn gick faktist rätt bra idag. Hon gjorde bara en miss i början då hon fick för sig att springa runt hela "däcket" iställe för att hoppa igen. haha Dum omväg, men det var bara att testa enbart däcket nån gång så fatta Daphne vad det handlade om. Annars tyckte jag det gick bra Små framsteg här och där. Sånt gillar jag! Inte fick hon spunk heller utan nu fattar hon att det är rätt korkat att springa runt som en idiot. Utan nu var det mer "åå kolla dom tränar kamp det vill jag också" så fram till slänt kanten sen sprang hon tebx. haha Ett bra framsteg tycker ja! Så Snart SANDRA! har jag en liten maxa som kommer i fullfart jämt! och som helst ska gå på en! =D 

Sen så körde vi lite olika banor varav en var där man såkallat byter linjer. haha där får man använda hjärnan lite själv. Som att lära sig dansa ungefär. Synd att jag inte kom ihåg namnet på det nu men aja... Nån gång kommer jag på det.



Sedan testade vi gungan idag. Fast det tyckte Daphne var lite läskig så det vara bara att locka och beröma förfullt=D

Hittade även en annan lite hobby jag funderar på att satsa på ganska stort! Jag menar jag har ju somsakt en häst. men jag kan ju inte rida på den så! Här Fia ska du få se vad jag och "Min egna" häst kenny ska satsa stor på! ;;

  
haha ´som sakt fia kommer drömma mardrömmar inatt där jag tävlar agility med Daphne och kenny och så vinner vi mer priser än va fia nånsin kommer få ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0