Fia är då allt bra söt ibland.

Kom nyss hem eller aa för en stund sen. för jag har varit med maja Fialia kristin Jonsson och softat lite och så satt vi en stund på kajjen och fiolosoferade i solen, men det bästa var nog när vi drog åt olika håll för de tar inte ens tio minuter så ringer Fia
första tanken man har är (jaha vafan äre nu då?)
Jo, Fia var rädd jättre rädd så vi hade ett litet fejkseriöst samtal där haha.. Fast jag fattade inte riktigt varför Fia ville att jag skulle prata på med tillsist!!!!!

Somsakt Fia blev rädd för ord som detta..
Heey sexy
osv..



Hon blev så rädd så hon lyssnade inte men jag förstår hon helt. stackars lillaFia HAHhahahah..  Som när jag var i turkiet då kunde folk slänga ut sig som "ooo sweeeetie" "söta svenska flicka"  och sånt där drygt..
Jag blev mer irreterad och gav mördarblickad och sa att det inte va jag osv, men sån är inte Fia hon är för snäll=)

haha nog om Fia hon hennes rädslor Ses!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah även mongo bilden>.-

fixa min blogg nu!!!:D

2009-06-21 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0