Fi************************Telefon!

Undra vart Malin håller hus? =) 

Aja, min telfon är störd så jävla störd så jag vill göra exakt så som Fialia bruka göra med saker när dom inte gör som man vill, men Njaaa ja vill ju kunna använda den sen så.. den ligger där den ligger. Fast inte fan vill helvetes telefonen samarbeta heller nee.. De dryga är att jag vet att jag har fixat med de där jävla minnes kortet förut så de funkade men nu vill det inte funka endå =)

Annars har jag inget mer skoj att skriva idag eller joo!! Idag äre exakt ett halvår tills jag fyller år haha fan det låter äckligt långt men om jag säger 6 månader då?=) Kanske låter lite kortare. Iaf lite. Kom på det igår när jag var ute och gick med Daphne och Jasmine. Vi hade så tråkigt så vi fick för oss att gå en lång prommis runt sälsten sen förbi skjutbanan och de där..  Hon längtar också sönder men hon fyller år om 2 månader den jäkeln. Såå orättvist, men det är mamma och pappas fel! som Sakt alla som ska skaffa barn knulla inte fram dom i mars =) För då kommer dom sådär jobbigt sent i december.



Aja, ska ta reda vart min familj håller hus inklusive LillDaphne för nu äre bara jag och Dolly här hemma Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0