Låt på huvet?=)

Den sitter på huvet just nu inte texten mer själva låten? haha svårt att förklara men..





Idag är jag rätt frisk tycker jag men inte så frisk så jag kan träna -.-  Sandra äru på G sen när vi är frisk?=) eller segis Fialia?

Jo hade även agilitykursavslutning idag och det gick bra. Synd att det gått så jäkla snabbt bara men annars så! Som Emma i gruppen sa Tiden går fort när man har roligt. Vi blev bjudna på tårta också fast inte ville min kropp gå med på de? Nää de blev en as liten bit för sen fick ja tydligen ont i magen. Ja som ville ha hela tårtan!!! Så typiskt när man är sjuk. Fast snart frisk och då ska jag och Sandra fira med tacos! Oj ja Sandra nu vet du att ja har den planen! =D hahah

men ja berätta mer om agilityn sen för nu ska jag dra iväg på shell och köpa halstabletter och nått gott till mig och Fia för hon ska vara social med mig en stund!  Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0