Midsommar!

Hoppas ni hade en skoj midsommar för själv hade jag skoj. Synd som FAN var bara att vissa inte kunde följa :( MEN! Det ska vi ta igen på annat sätt!  Aja, jag och Frida drog iallafall till norrfällsviken där vi träffa massa trevligt folk och nytt folk. Där var även Malin =D Som jag tillbringade största delen av kvällen med haha..


Lite tur hade jag, Frida & Malin också! haha för vi slapp sova under nån liten gran som annars var plan ö utan vi fixade tillsist skjuts. Sedan väl hemma så vaknar min lilebror så jag tvinga han att börja laga mat med mig. Jag hade massa ideér om att steka korv osv men det slutade med att vi gjorde nudlar och rostade mackor haha.  Ja det var väl rätt kortfattat vad som hände på midsommar.  Fast som sakt jag har planerat att 3/7 Ska bli roligare än roligast fast det är bara själva (ideén) som saknas men ;p
















Nää nu ska jag ta och få folket här hemma att börja fundera på mat sen ikväll blir det Sandra tror jag! =) Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0