Mongot! =D

Sandras söta katt Bebiiis/Mongot/Busan!   =D



Idag äre en såndär dag då man bara är över glad för ingenting! Precis så som det ska vara! Har inte hunnit med så mycket idag tyvärr men vaknade i morse av att mamma fråga ifall jag ville med ut och hjälpa till att sätta i båten, men det kändes inte så lockande den tiden på morgonen.

Igår då. Jo drog ju ut till Sandra och tillbringade kvällen där & vad får jag inte se det första jag gör när ja kommer dit? Jo såklart står Sandra och tvättar pärlan sin :) Hon och den älskade benzen. Aja senare på kvällen så blev jag och Sandra lite cola/jordgubbs sugen så vi fixa jordgubbar glass och cola som vi gotta oss med framför nån film om nån "leopold" som råkade hamna i framtiden osv osv. Tyvärr han ja inte se klart allt eftersom att jag inte hade nå planer på att gå 1.5 mil eller så. ;p


Jo, det har blivit ökning i familjen hemma hos Sandra också! Här har ni dom så liven.


Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0